Träningsvärk

Ja precis som rubirken lyder, träningsvärk.. Kan knappt lyfta på armarna eller böja mig framåt! Känns skönt ändå, man blir nöjd.
Förstår ju självklart att det är främst för att jag varit sjuk o inte tränat på över 1 vecka o nu kommit igång igen, men också för att det är en annorlunda träningsform till skillnad från gymmet! Har ju kört crossfit innan men de har bara varit någon gång i veckan och absolut inte 5 dagar i veckan som jag har planerat att köra denna vecka.
Det är förmodligen så det kommer se ut för mig ett tag framöver, crossfit 5 dar i veckan och sen gym en dag i veckan och en hel vilodag. På gymdagen som jag tänk ha på torsdagar och då tänker jag träna upp de muskler jag är svagare i, så som baksida lår och mage. På vilodagarna kommer jag verkligen försöka köra foam rolling, stretcha och trycka knutar o öva upp min rörlighet. Kommer lägga in de i uppvärmningarna oxå mer men under vilodagen är det liksom typ 1h stretch och foam rolling som gäller!
 
 
Så taggad på att både se och även känna resultat!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0