Ett spy-pass

Jag är rätt trött i min kropp efter morgonpassen men tog mig upp till boxen vid 5 ändå för 2 testpass med Tobias o Madelene. Första passet bestod av: 
Hoppa och nudda stång och burpees. 
25 Hopp - 10 burpees
20 hopp - 10 burpees
15 Hopp - 10 burpees
10 Hopp - 10 burpees 
5 hopp - 10 burpees 
 
KLAR!
 
Jag höll på att dö, nejdå de var ett köttigt men kändes bra!
Efteråt körde vi ett annat pass som bestod av: 
500 meter rodd
50 squats 
40 situps
30 rygglyft
20 burpees
10 armhävningar.
 
Under mina burpees kände jag hur allt i min mage vändes upp och jag höll verkligen på att spy... Tobias hämtade soptunna men jag spydde aldrig som tur var, men det var riktigt nära!
 
Tog dock inga bilder idag så :(
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0