Ett GAAAAH- pass

Hallå! Jag var ju somsagt o körde crossfit imorse med Madde, vid 10 tiden. När vi kom dit hade vi ingen aning om vad vi skulle köra eftersom att de stod "hemligt" på hemsidan, men jag förstod att de skulle va tufft.
 
Man ser kanske lite dåligt, men hur som helst var det 100ball slam ELLER 100 slam boll over shoulder, jag körde alternativ 2. De gjorde de flesta! 
Jag var klar snabbast av alla, yeey! Haha. Hade en boll på 35lbs som alla andra tjejer o killar 50. Körde i team med Peter och Patrik och de var grymma och vi peppade varandra skit bra, grymt kul!
 
Det var ett lagom pass för mig idag eftersom att jag inte vilade helt igår så får dedär duga som dagens träning och imorgon ha en heeel vilodag! Kommer vara svårt att motstå boxen, haha ;) Känns alltid så! Men men, back on track på måndagspasset!
 
Kommer lägga upp min träning såhär framöver:
Träna 3 dagar, vila 1. om och om igen! För crossfit behöver man vara återhämtad och ha ork för att prestera bra, vilket man absolut vill!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0