Thrusters

Mötte upp Madde utanför ICA vid halv 7, hämtade ut mit paket med BCAA & protein som jag btw tänker testa imorrn! 
När vi kom till gymmet gick vi direkt till skivstången och satsade på thrusters, först teknik eftersom det var Madelenes första gång och sen la vi på lite vikt. Hon klarade 15kg vilket jag är grymt imponerad av! Hon är mycket starkare än hon tror!
Jag körde ca 30kg de sista seten och de kändes bra! Kommer definitivt fortsätta öva och köra på thrusters och kommer kunna höja lite till nästa gång, så kul! Jag älskar verkligen när man tränar med någon som är lika motiverad som en själv, vilket M var idag. 
Träningsvärken från dagens pass kommer nog kännas imorrn ;) 
 
 
 En halvcharmig bild på mig o Madde från i våras ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0