Vänt på dygnet ...

Det här med lov är inte bra haha, somnat vid 3-4 varje dag och vaknat vid 12-13 tiden. Snart är det skola igen och då kmr jag vara död så måste verkligen ställa tillbaka dygnet snart... Gick o la mig vid 12 igår, somnade självklart vid typ 2 så vi får se hur det går att försöka somna tidigare inatt.
Vaknade vid 10.40 imorse, då drog jag till gymmet och körde lite cardio, 40 minuter på maxlutning på springbandet
.
 
 
(synd inte jätte mycket men hela ryggen var dyngsur haha)
________________________________________________________________________________________
Har inte så mycket träningsvärk idag som jag väntade mig, lite i rumpan men det mesta är från i fredags. Har iaf världens träningsvärk i magen sen i fredags, äckligaste magpasset jag gjort men sjukt värt det! Skönt i efterhand.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0