Mördar pass?

Godkväll!
Slutade tidigare idag, yeey! Vid 3 istället för halv fem en tisdag är inte helt fel ;)
Efter skolan drog jag & Kim hem t mig och åt mellis innan vi drog iväg till gymmet. Haha han var helt slut, det var rå nice. Jag var lite elak mot honom då han haft uppehåll med träningen under en längre period men vafan, go hard or go home hehe... 
Jag är oxå rätt slut i ländryggen, känns toppen! Vi körde rygg & mage mest men även lite bicepsövningar. Tog ingen bild för han hade nog inte tillåtit mig gjort det efter passet, men får komma ihåg att ta kort innan vi kör igång imorgon!
Då blir det ben, ska bli skitkul att mörda han imorgon igen :D
 
 
Inspoo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0