Legday - DONE!

 
   
(Haha Tobias ser jätte pigg och glad ut efter passet osv :3)
 
Bara jag som känner att när man tränar med en vältränad och fit människa så får man prestationsångest och vill köra på hårdare än planerat? Haha...
 
Passet vi körde
Uppvärmning: 5 min på löpbandet. Sen jumping squats. Först 20 sen15 & sen 10 
 
Squats med skivstång 12x3 50kg
Stela marklyft med hantlar 12x3  med 12kilos hantlarna
Sittande Lårcurl -maskinen 12x3 (minns inte vikten...)
Enbens spark i maskin 12x3 per ben (minns inte vikten)
Benpress 12x3 jag använde Tobias som vikt Haha. Så ca 80kg
Höftlyft i smithmaskin 12x3 omkring 50kg
Sittande vadpress i smithmaskin 12x3 125kg (samt statisk övning efteråt med samma vikt)
 

För att summera passet; USCH jag är död haha. .. Men vi var lite osmarta... Vi åt bara fil innan vi drog till gymmet, vi åt filen typ vid 1 halv 2 och drog och tränade vid 3-4... Så vår energi var på noll i slutet men det gick bra ändå! Man lär sig av sina misstag så att säga ;)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0