Ingredienser

Helloj! 
Kom hem från skolan för en halvtimme sen ungefär, skolan har satt igång i full fart och redan idag har vi planerat inför UF, så spännande! 
 
Om någon timme ska jag träffa Madde, vi ska köra ben på gymmet o sen ska jag köpa ingredienser till nyttiga kärleksmums vi kommer bjuda på under föreläsningen på onsdag! :D
Så gillar ni fika, träning, inspiration och träningskläder tycker jag verkligen ni ska passa på att ta chansen o vara med på föreläsningen på onsdag klockan 18! Kontakta gärna mig om ni är intresserade!
 
Halvsnygg bild på mig för nån vecka sen, påt igen bah!
 


Kommentarer
Robex Lundgren

snygga byxor

Svar: Tack snälla! :)
♥Lisa♥

2015-08-24 @ 16:48:30
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Linnea

Vilka snygga träningsbyxor!!

Svar: Tack du! :)
♥Lisa♥



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0