En ledig dag

Egentligen har vi faktiskt en lektion, MEN den är nu på morgonen 10.20, å ja ska till läkarn vid 10 så jag kmr inte hinna mer än typ 10 min i skolan! Vilker känns ovärt då jag faktiskt kan plugga hemma idag och slappa!
 
Funderar på att dra ut och springa! Inte gjort det iår och de är väl dags antar jag? får se hur de blir efter läkarbesöket om jag är för lat eller inte! :)
 
Min gröt som jag bara ville visa upp! Haha nej men hade ingen passande bild.. 
Måste oxå kommentera vilken skön träningsvärk jag har i rumpan idag efter gårdagens benpass, körde framsida lår och lite rumpa. Den kommer ju med ganska mycket i squats och benpress tex så den fick sig en rejäl omgång igår och idag känns det!
Har 3 benpass i veckan o de första är fokus framsida lår + ländrygg, de andra är baksida lår + vader och gärna lite rumpa och det tredje är alla möjliga övningar för benen, både framsida och baksida!
Så imorgon blir det ett skönt benpass för baksida lår. Jag har fått tillbaka motivationen och jag älskar det ! När jag tappar min motivation brukar jag köra lite omväxling på passen, som att byta ut ett gympass mot crossfit eller en promenad/löpning och bara göra det man tycker är roligt! Ska försöka simma lite mer oxå, men det blir tyvärr aldrig av, får dra med Emma dit så kommer vi nog igång!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0