Ömma lats

Godkväll på er! 
 
Idag har jag haft en rätt chill dag, vaknade upp med T, vi chillade, åt frukost och bara tog de lugnt till typ halv 3 då han drog och tränade och jag drog t gymmet. Blev 20 min intervaller samt axlar + mage. Är glad att jag inte har så mycket träningsvärk i kroppen från gårdagens svettiga pass! Har ara träningsvärk i mina lats, men då menar jag extrem träningsvärk. Kände hur det ömmade där under nästan varje övning jag gjorde idag, men det är en bra och skön smärta! Sträcker jag på armarna gör det galet ont, true love.
 
När jag kom hem åt jag mat, massor av mat. Har en sån där dag då man aldrig känner sig mätt, så åt 2 stora portioner och är fortfarande hungrig... Ska nog ta lite kvarg senare till pluggandet med en kopp chailatte, lärt mig hur man gör hemgjrod och den är supergod! Kanske lägger upp ett recept senare :)
 
 
Kram kram 
 
 
 
 


Kommentarer
Tigerhonan

Fin du är :)

Sv: Aldrig testat det faktiskt :P Ja det var skönt med en promenad :)

2014-09-14 @ 19:52:39
URL: http://tigerhonan.blogg.se/
Tigerhonan

Sv: Ska absolut testa det längre fram när jag kommit igång ordentligt :) Just nu är det mest promenader. Närmsta gym från mig ligger 4 km bort, så blir ju att cykla dit när jag ska träna. Ska försöka få råd till ett gymkort där denna månad så jag kan komma igång med minst 2 pass i veckan :)
Kram

2014-09-14 @ 19:59:48
URL: http://tigerhonan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0