Kondition, axlar & mage

Halloj! Blev inte att gymma ensam idag, både Emma & Sara joinade! Vi träffades på gymmet vid tjugo över 4 typ , det var faktiskt jag som drog ut på tiden.... behövde plugga klart sen skulle jag äta innan. Dock åt jag typ 20 minuter innan vi skulle springa så mådde illa efter halva tiden på löpbandet, men de gick bra i allafall. Spydde inte på passet så de känns bra iaf haha!
 
Vi sprang i 20 minuter med 2 min uppvärmning av snabb gång, och jag är såå glad, Kommit närmare mina gamla tider igen, yeey! 4 km på 20 minuter, förut klarade jag på 17-18 men iaf! Det går framåt, trots att jag vad mätt haha

Sen körde vi igång med styrketräningen
Abducerade utåtrotationer   5kg 12x3
Axelpress hantlar   8kg 12x3
Framåtlutande hantellyft med maskin  7kg 12x3
Axelpress maskin   10kg 12x4
Axelpress gummiband    12x2
Militärpress  20kg 12x3
 
Mage
 Magmaskin (vet inte vad den heter..) 30, 35, 40 kg 12x3
Rotationsmaskin mage 40kg 12x3
Crunches med benen i 90 grader 25x2
Viktboll mellan oss som vi gav till varandra ca 16 varv (vi tre satt i en ring)
Plankan 30 sek.x3
 
 
Nu är jag ganska trött i magen om man säger så.. Brukar typ aldrig satsa på magen, bara lite övningar då och då så nu efter plankan (som jag måste tillägga att jag hatar) så är jag rätt så öm i magen. Körde rätt hårt med axlarna oxå så tagga träningsvärk imorgon! Haha
 
Är nöjd efter passet eftersom att de både var söndag & jag är trött i hela kroppen! Efter träningen bastade vi med ansiktsmask och balsam i håret, rakade benen och smörjde in mig, perfekt! Nu ska jag noppa ögonbrynen och städa rummet, sen läsa iForm innan jag somnar.
 
 
Hoppas ni har haft en lika skön helg som jag
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0