Beach 2014.. Är ni redo?

Sommaren närmar sig med stormsteg, snart kommer man behöva gå i shorts och linne och i bikini under dagarna... Hur redo är ni?
För jag är inte redo om jag ska vara ärlig! Har redan "visat" mig i bikini 2 gånger, då jag låg ute och solade utanför huset och idag visade jag mig i sport BH på idrotten i skolan, och jag var inte ensam om det så tro inte att jag gjorde de för uppmärksamet eller nåt, de var för att det var ungefär 25 grader, kvavt i luften OCH vi tränade intervaller.. så ni kanske förstår...
 
Nä. den senaste veckan har varit kaos med kosten, ätit minst en godsak per dag, inte alls bra! Men jag ska fasiken skäpa mig, för vad är det värt? 2-3 rader choklad eller att dagens träning lönar sig extra och ger mer resultat, samt en sund kropp? Jag vet ju vad jag vill så skärpning nu! 
Att byta ut den där jädra chokladkakan mot en smoothie som man fryst till glass kan väl inte vara så svårt? gaah
Nej från och med imorgon är det inget onödigt socker och skräpmat för min del! 
 
På gymmet idag körde jag och Ems kondition i 45 min, och ja var redan trött i kroppen efter intervallerna så det tog lite extra på energin idag! hehe, men självklart åt vi innan gymmet (efter intervallerna) så vi orkade! Efter konditionsträningen så körde vi crossfit och jädrar vad det brände, var slitna och svettiga vi var efteråt! Så nöjd över dagens insatts, det är precis så man vill att det ska kännas! 
 
 
Osnygga efter träningen! Men vad väljer man, vara snygg på gymmet och inte ge sitt bästa, eller att ge sitt bästa och vara snygg utanför gymmet? 
För mig är svaret väldigt enkelt !
 
 
Imorgon är det vilodag, och då blir det till en plugg dag istället... Men min kropp behöver det och min skola behöver det så imorgon är det bara att plugga stenhårt utan någon sur min! 
 
 
 
 


Kommentarer
Elisabet

Bra jobbat! :)

2014-05-21 @ 21:18:10
URL: http://elisabetolinder.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0