Illamående & skoltrött

Slutade vid halv 2 idag då väntade jag på att Emma skulle sluta (som hon gjorde vid 14.10). Då drog vi och stekte pannkakor hemma hos henne.. Shit vad jag älskar pannkakor... Vi är grymma på att göra det btw ;) Så pannkakor med sylt och grädde blev våran lunch/mellis typ :) 
När jag kom hem vid 18 drog jag iväg till gymmet på ett MRL pass som började 18.30 och sen körde jag lite intervaller innan jag drog hemåt. Mådde illa efter intervallerna mest pga alla pannkakor antar jag ;p så de blev inte så lång träning idag, timma typ.
Nu har jag duschat, rakat benen, smörjt in mig med både body lotion & brun-utan-sol krämen. Den är rätt varm när man har den på sig, men det är för att den åker in i huden typ :) Man bara måste älska känslan av nyrakade ben ♥
Imorgon har jag inga planer efter skolan så får helt enkelt se vad som dyker upp! Hoppas på att få sällskap med Aleksandra imorgon på gymmet för vi har så kul ihop!
 
 

Åh längtar såå till sommaren, då jag och min bejb Pelin kan dra ut på joggingrundor as usual!
 
 


Kommentarer
Beatrice Johansson

Pannkakor är så himla gott!:)

sv: Jaa:) Kramisar♥

2014-03-11 @ 12:59:26
URL: http://bbeatricejohansson.blogg.se/
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, nyrakade ben är så skönt!! Jag är värsta slarvig med det på vintern.

2014-03-11 @ 14:11:12
URL: http://sessie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0