HELT DÖD

ååh gud, träningsvärk från gårdagen, då kör vi på med ett pass idag igen! Crosstrainer som uppvärmning och sedan ett powerpass på gymmet. Jäklar vad skakis jag är, och öm! Haha, framför allt i rumpa och triceps. 
Imorgon ska vi på ett spinningpass på idrotten! (dock inte på actic...) Är sååå taggad! :D Har inte varit på spinning på ett tag, tack vare influensan jag åkte på för typ 4 veckor sen och när jag kört igång med träningen igen (efter 2 veckors sjuk) körde jag lugnt och ville inte dra på för hårt. Sen har jag inte haft möjligheten för tiderna på passen har inte passat så bra för min vardag eftersom det är så otroligt mycket i skolan. Man vill liksom träna direkt efter skolan och sen plugga och sova liksom.. Men men, på't igen bah! Ska bli så kul!
 
Ska bokstavligen tvinga Kevin att massera mig imorgon. heheheh 
 
Nu ska jag dricka te och skriva klart min svenska uppsats och plugga spanska.. Kul kväll ändå ... ;) 
 


Kommentarer
Emma

Härligt att du kan återgå till hård träning! Själv körde jag ett mördarpass på gymmet idag för överkroppen och i och med att jag har pajat knäet och måste hoppa på kryckor går det inte särskilt snabbt nu... Haha ;)
Svar: Ja precis! :)
Kram

2014-03-19 @ 11:53:55
URL: http://photoalbums.blogg.se
Sarah

Va kul o köra spinning :)

2014-03-20 @ 01:27:08
URL: http://CheerSarah.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0