Hur gick 2:a crossfit passet?

Kortfattat: Det var hemskt. 
 
Vi jobbade intensivt i 15 minuter, i de andr 45 visade tränaren hur man utförde övningarna och vi värmde upp. 
Vi var endast 4 som var med på det passet, tror det var pga värmden, men det gick jämnt ut för vi skulle köra i par! Jag och Tobias och de andra 2 tjejerna körde. 
Vi skulle göra; 
20st. front squats 
20st. axelpress med viktplatta
20st. burpees
20st. step ups
20st. magövningar
sen springa 200 meter.
plus att vi alltid höll i en viktplatta! Tjejerna hade en på 10kg, och killarna, eller ja killen hade på 15 kg. Alltså springa 200 meter med en viktplatta.. Det var hemskt iaf. 
 
Eftersom att vi var i par delade vi upp det, vi gjorde 10 set av varje övning var och sen sprang 200 meter tillsammans. 3 hela varv av allt hann vi med och jävlar vad trött, varm och smutsig man var sen!
 
 
 
 
Mitt linne var typ svart när vi var klara med träningen! mina knän med, hehe
 
Men det var skönt efteråt, man var nöjd, och extra glad att jag har just Tobias som är lika mycket tränings-freak som jag! 
Hade träningsvärk imina axlar, lats och framsida låt i 2-3 dar.. Men de är ju så det ska va!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0