Crossfit-passet

Ja hur gick då gårdagens crossfit pass? 
Började med att jag och Emma kom försent... haha..självklart till första gången också!  Men de gick bra iaf. 
Fick med Tobias på crossfiten, lite halvt tvingade med honom haha han är så morgontrött. 
 
Träningen började som sagt 11, vi va där 10 över, då visade tränaren som höll i passet hur man utförde övningarna vi skulle göra. Först började vi med roddmaskin, sen över till däck som vi skulle få upp och sen fälla med hjälp av benkraften, sen kettlebells swings och slutligen knäböj. Allt detta i 50 sek var, sen när sekundrarna gått sprang man till nästa övning och körde 50 sek där osv. När varvet var klart vilade man 1 min innan man gjorde om allt igen. 3 varv hann vi med och sen duscha! Gud, de låter kanske inte så jobbigt MEN när man tränar ute i solen, sovit tokigt och inte är van så kan jag lova att detta var sjukt ansträngande! 
 
Tobias lovade att följa med mig nästa lördag, får se om Emma joinar också. Men jag hoppas verkligen det!
 
Och idag kan jag lova att passet känns, gud vad ont jag har i rumpan! Det var ju mycket ben igår och det känner man! 
Idag är det vilo dag- in need!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0