Tagga spinning-OS

Morgonspinning avklarad med Emma, sminkat mig, ätit och ändå hunnit till skolan för att vara med på resurs-matten. 
Vi har prov i matte sista lektionen så tänkte bara gå igenom allt innan jag gör prov, så man inte får sämre betyg i onödan.
 
Efter skolan ska jag bara vila kan jag säga... för imorgon ska ja och Emma vara med på spinning-OS på Actic. 90 minuter spinning utan pause, 2 lag och ena vinner dårå. Så antagligen kommer mitt lag förlora på grund av mig. hahah men man gör så gott man kan D: Så upp imorgon på en lördag vid 8 för att hinna äta och byta om osv, det börjar vid 10! Haha och imorse gick jag upp kvart i fem, så ja.. kommer vara död efter skolan. Bara att vila och äta mycket kolhydrater så man är redo och har energi inför imorgon!
 
Nu ska jag bara försöka få Emma att börja träna på mitt gym, försöker muta henne med pengar och mat, haha går rätt bra ändå? ;) antagligen kommer jag få bidra med en del pengar varje månad för hennes månads-kort, men det är det nog värt! 
 
Nu ska jag ha matte, men skriver sen!
 
 


Kommentarer
LINNEA

sv; ja vekrigen gott!!

2014-02-07 @ 09:35:47
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se
Alina

skulle behöva mig en spark i baken o ta mig till gymmet jag med! ^^

ha en fin kväll! =)

2014-02-09 @ 19:39:56
URL: http://torstenz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0