Trötta ben och träning på det!

Vet ni .. jag vaknade halv 2 idag.. JAG, halv 2?! 
Kan bero på att jag svovit så illla de senaste 2 dagarna, första natten fick jag max 1 h sömn, och natten till fredagen vaknade jag och somnade om under natten typ 1000 gånger... 
Så inatt sov jag otroligt skönt, känner mig utvilad! Dock måste jag vända på dygnet nu på ritkigt och ska därmed gå och lägga mig senast 11.. 
Åh jag är så glad idag :3 Tack takida, ni är bäst!
 
Känner mig inte helt kry dock, men brukar oftast lyckas få höst förkylningar så den är nog på G nu!
 
Blev en sväng till gymmet idag, trots att jag är seg i min kropp. Körde inte någon speciell muskelgrupp, blev mest rumpa och mage typ, körde lugnt och inte så tungt.
Imorgon har jag och Emma ett spinningpass inbokat klockan 4, då vill man ju inte ha träningsvärk! :)
Efter dagens träning åt jag kvarg, shit vad gott de är :3 Och proteinrikt = grymt! 
Nu ska jag nog städa rummet, kolla film dricka te och sen sova!
 
 
Hoppas ni har en fin lördag! 
Kram
 
 


Kommentarer
Emilia Sjödin

snygg!

2014-08-24 @ 11:25:19
URL: http://emiliasjodin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0