Skola, träna mat mat mat

Hejsan! 
Åh gud mina ben. Aj. åh. mmhm.. 
Kom nyss från gymmet, träffade Emma där vid halv 4, då hon slutade för dagen så körde vi leg-day! Vi gjorde andra övningar jämfört med vad vi brukar och herre min skapare vad det kändes. Undrar om jag kommer upp imorgon när jag ska träna kondition innan skolan, tvivlar på det...
Fick ett nytt tränignslinne av mami idag när jag kom hem från skolan, så självklart inveg jag det, med ett svettigt och tugnt ben-pass1 Great
Nu äter jag kyckling och keso, gott och proeinrikt!
Ska hämta mer nu, haaha.. 
 
Men ah, får se hur kroppen mår imorgon! 
Då man går till 16:40 btw... fan. dåliga tider på en fredag asså....
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0