Tagga träningsvärk imorgon!

Kom hem för ett tag sen, skakandes! 
Värmde upp med 3km löpning, körde på med styrketräning (maskinerna jag brukar köra) sen var det passen!
Min kropp är ganska utmattad nu om man säger så ;) Efter att ha spenderat över två timmar på gymmet är jag både Skakig i benen och armarna. 
 
Är rätt nöjd över min insats idag :) Imorgon ska jag nog gymma med Madde med, men då blir jag nog mest kondition, får se vad jag pallar ;)
 
När jag duschat klart var det bara att njuta av middagen mamma gjort!
 
 
 
 
 
Nu ska jag noppa ögonbrynen, måla naglarna och göra klart spanska läxan. Har skolfoto imorgon, därför måste man grejsa lite extra ;p 
 
 
Kram från mig :)


Kommentarer
Emma - my blog, my life

fin blogg du har:)

2013-09-10 @ 13:56:20
URL: http://eemmafernhagen.blogg.se
Ebba

Det är så gott med tonfisk i salladen!

2013-09-24 @ 20:42:32
URL: http://mollyebbas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0