Simning!

 
Efter skolan skulle jag träffa Madelene, men ingen va hemma och kunde ta hand om hennes valp osv osv osv. Så de blev inget idag tyvärr, men vi bestämde att vi skulle ses imorgon efter skolan istället. Hoppas de går då!
 
Gick ner på stan en snabbis, hittade lite grejer faktist :) Kan ju önska mig lite av mamma eftersom att jag fyller år snart :D LÄNGTAR! Vill ju ha presenter och tårta! haha :3
 
Kvart i fyra var jag ombytt och klar på badhuset, bestämde mig för att simma lite eftersom att jag inte hade något annat för mig (förutom plugg, så skaffade mig lite extra energi till det på köpet). Simmade i 45 min, sen drog jag hem, duschade och nu ska jag äta min hemgjorda kycklingsallad jag gjorde iordning imorse! :)
 
 
 
 
Kram från mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0