Benpass

Mötte Aleksandra vid gymmet ungefär klockan 6, jag var där lite tidigare för att göra klart hennes träningsschema. Vi värmde upp med 4 KM jogging, sen körde vi på med benen.. Ja, vad ska man säga. Känslan efter är oslagbar! Skakis i benen, seg och utpumpad! underbart ♥ haha. 
Men jag är nöjd och vi kämpade på bra!
Fick beröm av en biffig kille på gymmet som sa "Det där tempot skulle jag aldrig klara!". Haha, då blev man faktiskt lite extra peppad ;)
Det var riktigt kul idag,  får se hur kul jag tycker att det är imorgon med all smärta jag förmodligen kommer ha i benen ;) 
 
 
Efter passet kände jag mig som typ hulken när jag kastade mig i maten! Men gud vad hungrig jag var! Och maten var dessutom supergod, Mamma hade gjort Tonfisksröra! Låter kanske inte så gott, men tro mig, den är riktigt smarrig!
 
 
Nu ska jag plugga ekonomi, dricka te och bara ta det lungt. Tagga till imorgon då jag och Aleksandra har "armar" på schemat. :)
 
Kram från mig!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0