Recention på Raw-Bite


Igår efter träningen provade jag Raw-Bite Cashew för första gången, första gången jag ens provar något raw-bite smak. Den var såå god! Passar mig utmärkt eftersom att jag älskar cashew nötter. Man känner både smaken på dadlarna och cashewnötterna, den var krämig och smakrik. Både enkelt, gott och nyttigt, perfekt efter och innan träning och ett mycket nyttigare val av snack! Kommer absolut köpa mer raw-barer, nästa gång tror jag att jag ska prova "vanilla berries". 

 
(klicka på bilden för att komma till produkten!)

Näringsinnehåll  Per 100 g Per bar á 50 g
Energi kJ / Kcal 1724 / 412 825 / 198
Protein 10 g 5 g
Fett 21 g 10 g
Kolhydrater 49 g 24 g
Fiber 6 g 3 g



 
Har ni ätit någon raw-bite bar? Vilken är eran favorit? :)


Kommentarer
Pauline

så goda :)

2013-12-16 @ 12:27:51
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se
Linn Ahlex

Måste testas! :)

sv: verkligen! :) planerna för helgen är att va med min bästis som kommer ner hit ifrån stockholm! :) sj?

2013-12-16 @ 14:21:22
URL: http://linnffotar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0