Halsont

Jag vaknade av klockan imorse och gick ut på min promenad som jag försöker få till minst tre dagar i veckan.. Den här veckan har dock inte varit den bästa när det kommer till hälsa och träning då jag känt lite i halsen i tre dagar nu. Jag har inte tränar alls mellan tors till lördag men idag gick jag en promenad på 40 minuter och jag känner att det blivit lite värre. *Suck*.. Får helt enkelt se om jag kan köra 16.2 idag på crossfit, förmodligen inte. Vilket suger. Jag vill ju inte bli sjuk men jag vill inte heller fega och hålla igen träningen för mycket men jag lyssnar ju hällre på min kropp än att ångrar det sen. Better safe than sorry.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0