Jag vann!

 
 
Jag vann ett par träningstights från Newstyle idag, det är så himla roligt att äntligen vinna något man verkligen vill ha!
Kollade faktiskt på deras tights häromdagen och hade en länk sparad för jag hade tänkt köpa tightsen efter helgen men så vips vann jag dom!
Trinity
 
Hur snygga är dom inte?
  •      Vita på insidan
  •       Tryck som är permanent och som inte försvinner i tvätt
  •       Slimmande resår i midjan
  •       Träningstightsen andas vilket minskar dålig lukt
  •       En storlek som passar XS, S, M
  •       Extremt töjbara i både bredd och längd (återgår sedan till sin ursprungliga form)
Dessa tights passar dig som både kör crossfit, gym, löpning och annan aktivitet! Längtar tills dom kommer hem till mig :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0