Furteventura

Hejsan! Äntligen har jag en lånedator, min förra pajade för ungefär 2 veckor sen *suck*... Under den tiden har jag hunnit börja skolan igen och varit utomlands!
 
 
  
  
  
 
  
Liten bildspam från veckan i fuerteventura! 
Under veckan hann vi med att cykla lite på ön och bada i havet, äta crepes med nutella, dricka milkshake och äta glass, sola och bada, shoppa, gå på fiskspa, bowla, spela tennis, volleyball och killarna surfade! Mycket händelserik resa trots allt. Mysgt. Ett träningshotell med all inclusive, så man var ju mätt konstant! Att bero på konstant så träffade jag en urgullig liten pojke som var mellan 1-2 år som hette Konstante, som jag lekte med vid middagarna ibland! :3 haha han va såå mysig
Det blev inte så mycket träning som jag tänkt då gymmet var sjukt varmt med skit dålig luftkonditionering så det sket sig lite.. Men vi simmade dock varje dag, så det jämnade ut sig. Det var riktigt härligt, framförallt värmen som låg mellan 20-28 grader! Det var precis vad jag behövde!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0