Självklart - SJUK!!

Så jäkla typsikt, när man precis bytt gym, ska ta tag i kosten och är så sjukt taggad på träning så blir man sjuk.. Ska självklart köra på Paleo kosten ändå men det känns så surt framförallt med träningen att man måste vila nu istället.. Men får se till att hålla motivationen uppe o hoppas att de går över snart. Lever på te, honung samt rätt okej kost så hoppas verkligen de blir bättre snart...
 
 
Har färgat håret idag iaf (igen) haha nej men nu var det över 10 veckor sen jag färgade sist vilket är det längsta mitt hår fått vila från färgandet på säkert 3 år! hehe.. Så nu var det dags! Bild kommer kanske imorrn ;) 
När den här färgen gått ur tänker jag endast färga ask brunt tror jag o sen låta det vila igen, lääänge!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0