Klar med praktik!

Hallå! 
Idag är nästan sista dagen med praktik, okej söndag egentligen... Haha ska på visning då vilket jag är taggad för så det blir kul! 
 
Om typ 30 minuter ska jag mot station o möta upp Moa, vi ska luncha! Har inte setts på 2 veckor så det ska bli jätte mysigt!
Har sån sjuk träningsvärk precis överallt sen mördarpasset i onsdag, så igår blev vilodag så jag håller mig frisk, för jag vill inte falla tillbaka med influensa o skit igen.. 
Men idag blir det träning! Crossfit såklart, vi ska öva på tyngdlyftning! Så jäkla kul!
Den här hösten kommer Norrtälje Crossfit satsa mer på styrka, att bli stark mer än kondition som det varit under våren. SKIT KUL!
 
 
 
Halvgammal bild från Nordic, men vad gör det!
 


Kommentarer
norrbotten emmish

härligt med träningsvärk ibland, låter som du får en bra fredag =)

2015-09-25 @ 10:54:47
URL: http://nouw.com/lillemmish


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0