Godmorgon!

Gav skolan en chans idag trots min extrema hosta, o självklart har vi både sovmorgon och sista lektionen är inställd så ja... Var bara att cykla hem igen o nu ska jag faktiskt jobba lite på mitt gymnasiearbete o sen lite matte innan jag ska till tandläkarn. Hoppas på att kunna köra lite gym imorgon på crossfit, lite lugnt med låga vikter o mer reps o kanske teknikträning i kippar och handstående.. Men som sagt, vi får se. På måndag hoppas jag iallafall på att vara helt frisk.. Då har jag varit sjuk o vilat i över 1 vecka.. Var länge sen jag var sjuk, men när jag väl blir sjuk så blir jag riktigt sjuk..  Det är ju både positivt o negativt
 
 
Mina as schyssta pjuks har äntligen kommit!! :D Så taggad på att bli frisk o inviga dessa snyggingar!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0