Godmorgon - cardio!

Godmorgon! klockan är inte ens 10 och jag har redan hunnit med Cardio en ledig dag, gött! 
Ställde klockan på 9 men vaknade en hel timme tidigare, sovit i 9h så de var väl på tiden att gå upp! Låg o drog mig lite innan jag for iväg till gymmet, blev 35 min cardio, började med 10 minuter på löpbandet i maxlutning sen vidare till trappmaskinen- 10 minuter där med och avslutningsvis 15 minuter på crosstrainern. Brände skönt i röven mot slutet ;) hehe.. Nu äter jag frukost, yoghurt och kvarg med banan, blåbär, müsli och självklart lite kanel, yummy. 
 
Min fiiina Madelene <3 
 
Ska börja redigera bilder från crossfittävlingen som var i lördags o sen träffa Madde vid 11 på intersport, möte vid 3 o sen träna axlar och biceps innan jag o Tobias ska ut till hans landställe o spendera helgen där!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0