Höstlov

Ja, eller lov och lov. Just nu känns det som att det är skola hela tiden, är det inte UF så är det gymnasiearbete och prov. Kaos
Men det är bra för mig att ligga under press, då funkar jag bättre, tyvärr. haha ;) 
 
Så därav inte så mycket inlägg och update här
I fredags var jag o Madde på partykryssning, och msåte bara tillägga att HERREGUD vad folk är oblyga idag, haha! Men det var ju lite kul det med! Köpte såklart godis, taxfree ni vet ;) Inte så bra för kroppen men men.
 
Kom hem på lördag kväll, då sov jag bara hehe. Söndagen blev det hårdträning och sen umgicks jag med Tobias. Måndagen tränade jag igen, var med Tobias, Madde o sen på kvällen Emma. Sov hos Emma till idag, o nu är jag hemma o ska plugga. precis fått hem en ny leverans med flaskor till UF-(om ni missar finns det mer info i inlägget under)
Vilket gjorde mig taggad så nu får jag inte så mycket plugg gjort.. Buhu men ska ta tag i det snart!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0