Recention

 
Lean Protein i smak av Blueberry Raspberry Ice Cream smakade jag faktiskt på nyss! Riktigt god i smaken, smakar precis som jag föreställt mig, glass! Grymt att det inte är så mycket socker men ändå högt proteininnehåll och god smak! 
Den får 4/5 av mig. Nästa gång tänkte jag prova Double Chocolate Mousse då choklad är min min svaghet ;)
Näringsvärde per 1 dosering (30 g) 

Energi                  113 kcal
Fett                      1,4 g
Varav mättad        1 g
Kolhydrater           1 g
varav sockerarter   0.6 g
Protein                  24 g
Salt                      0.14 g
 
 



 
Amino BCAA med smak av Tropical Mango var grymt god! Smakar ungefär som saft utan kalorier och socker. Tog en skopa av den och blanade ut med 200ml vatten imorse direkt när jag vaknade, tänkte dubbla doseringen imorrn. Heltklart prisvärd och jag tänker nog beställa Strawberry Passion nu eller imorgon (passar på medans de har sänkt pris på dom). 
 
 
Tänkte även återkomma lite senare om hur jag tyckte att de funkat och gett för effekt när jag tagit slut på dom! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0