Naprapat besök

Goddag! Somnade typ vid 4 inatt, om inte senare.. Så vaknade vid 11 imorse och ja kände att de inte va någon idé att dra ut o springa. Hade behövt mer sömn plus att min kropp behöver vila lite så räcker med ett armpass idag på gymmet!
Vid 14.45 drog jag till en naprapat, första gången jag är hos någon sån ! :D De gjorde ont, var lite plågsamt men jag har aldrig känt mig så lätt och rörlig i min överkropp innan. 
Jag vet att jag svankar mycket och jag var tydligen väldigt stel i min bröstrygg men hon knäckte lite och tröck, fick även stretchövningar jag ska göra varje dag. Nästa vecka ska jag tillbaka för en behandling till, mycket pengar men jag tror att det är värt de! Jag var även starkare i min framsida på kroppen än baksida, så det blir fokus på baksida ett tag nu känner jag! 
 
Kände att en liten sommarbild passar nu i regnvädret!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0