Lat middag

Jag hungrar snart ihjäl, tur att jag inte är med någon just nu för nu är jag "hangry" alltså... Mamma drog o handlade för över 1h sen o hon skulle köpa med sig mat från pizzerian!! Men hon segar och jag svälter haha.. Nej men nästan så.. 
Idag har verkligen varit en chill dag, förutom träningen har jag verkligen inte gjort någonting förutom att ligga i sängen och kolla bloggar och film. Får se om jag drar till T senare ikväll.
Imorgon ska jag till tandläkarn vid 13.15 och efter det ska jag träna med Merve! Gud jag är så taggad! Det var henne jag köpte träningstightsen av. Vi ska köra rygg och det ska bli grymt kul att ha en som peppar lite extra
 
#tb till en av de varmare dagarna under sommaren
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0