BCAA & Vilodag

Vaknade för ungefär 5 minuter sen, tänkte dock bara gå upp och fylla min shaker med vatten och blanda ut mina aminosyror och gå och vila igen, men vet ni var som händer? När jag står över kranen så nyser jag och min panna åker rakt in i skåpen åvanför kranen?! Hahaha.... Så nu är jag ganska pigg om man säger så hehe. Fint uppvaknande ;) 
 
 
Idag ska jag ha vilodag! Behövs verkligen då jag tränat 1-2gånger per dag i över en vecka. Plus att jag inte kunde sova igår så vet inte när jag egentligen gjorde det men det var sent iallafall så har inte fått mina 8h sömn så då är det lika bra att inte pressa kroppen för mycket, så vilodag blir det.
Ska dock träffa Madde på gymmet ikväll ändå, ska lägga upp ett crossfit pass åt henne och pusha henne samtidigt som jag använder foam roler och stretchar! Man kan ju faktiskt göra annat bra för sin kropp utan att träna :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0