Bästie

Hejsan! 
Igår drog jag till Emma vid 1 (tror jag?), vi började med att köpa bröd och sen göra en god sallad som en sen lunch! Vi kollade på tv och htog de allmänt chill Vi gjorde även middag igår, som fick bli bananpannkakor, och OMG vad lyckade dom blev!
 
 
Till pannkakorna hade vi varma hallon, blåbärskvarg och kokosflingor! Godaste ever typ! Vi gjorde middagen vid 6, kollade på en skräckfilm, lite tv. Köpte hårfärg och blekte håret på Emma o sen vid 11 gick vi o la oss. 
 
Imorse vid 10 vaknade jag och då höll jag på med telefonen och låg och drog mig i typ 20 min innan jag tvingade upp Emma för att träna! Vi gjorde magövningar och sen körde vi lite ben, små korta intervaller följda med övningar, vi var rätt slut efter alltså. Mina ben ville knappt samarbeta upp för deras trappa men det gick o jag är nöjd!
Vi körde på lite lyxfrukost imorse också, äggmacka med kvarg och juice
 
 
Nu är jag hemma igen, ska kolla på serie och umgås lite med mami. Får se om jag orkar göra nåt idag eller om jag bara tar de lugnt, måste passa på när man har sommarlov ju!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0