Återförsäljare

Katalogen innehåller olika kosttillskott, tillbehör, erbjudanden samt paketpriser som enbart jag som medlem i Gymtillskott’s Elit-division kommer kunna erbjuda potentiella kunder.

Gymtillskott.com

I katalogen finns det produkter och erbjudanden som inte finns på vår hemsida och det är endast genom dig som dina kunder kan köpa dessa. 

 

Hur grymt är det inte?! Jag har alltså blivit återförsäljare för gymtillskott.se! Kommer att lägga ut lite produkter ni kan köpa av mig till bra priser och även kunna hjälpa er mer med kost och träning. Hur grymt är det inte?! Perfekt för mig som vill utvecklas just inom kosttilskott och träning.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0