- Dagen

Skulle träffat Michelle idag men hon skulle passa sin vovve lite längre än planerat och jag vill hinna va med henne längre än bara typ 2h så vi sköt upp det till imorrn istället! Drog till Madde vid 2 tiden, vi drack lite oboy och snackade innan det var dags för henne att träna! Haha var rätt skönt att skrika och peppa henne lite medans jag låg på en matta och stretchade ;) 
Hon var grym och körde riktigt hårt, jag är imponerad! 
Efter gymmet drog vi hem till mig och hämtade proteinpannkaksmixen och drog sen till henne och tillagade dom. Vi hade kokoskvarg till, det var magiskt gott alltså! 
 
Kom hem vid halv 7, sen dess har jag kollat på en serie och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Känner mig rastlös.. Inte kul. Och gymma ska jag ju inte göra idag så får döda tiden på annat sätt.. Får väl planera morgondagens träning istället, tänkte cykla imorgon bitti på gymmet och träna rygg senare fram mot kvällen. 
Ska bli skönt att träna igen men kan säga att den här vilodagen behövdes otroligt mycket, min kropp känns sliten och då behöver man en dag off för att kunna orka och bygga!
 
Snapchat - @tyffingen
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0