Sjuk

Hallå!
Åh självklart ska jag gå o bli mega förkyld nu när jag tänkte börja med mitt nya träningsschema. Hann med en dag sen vaknade jag upp på morgonen och kunde inte andas genom näsan, mys! Så får helt enkelt vänta till måndag (för hoppningsvis) och köra igång då istället! Vill ju så gärna köra crossfit på lördag oxå.. Dumma förkylning. Men glad att jag är förkyld o inte har magsjukan.. Eller ja, förkylning håller i sig längre men magsjuka är så jävla vidrigt och man mår så grymt dåligt, iaf jag. Jag grinar typ när jag spyr för jag tycker det är så äckligt och det gör jätte ont i mitt bröst oxå. Skumt men true..
Har iaf varit i skolan så de e ju bra. 
 
Åh gör mig frisk :(
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0