Plugg plugg plugg

Hallå! 
Fick sluta tidigare idag för vi skulle fixa de sista till Engelska redovisningen(?) hemifrån så det gick braaa. Efter skolan åt jag på Subway med Moa, sen tog vi en kaffe o chillade lite innan hennes buss kom. När hon dragit hem böt jag om till träningskläder och tog mig till gymmet. Ett gött benpass fick det bli, o jäääklar! Jag kunde inte göra jumping squats efter passet, haha jag tänkte göra 20x3 bara för att men jag kunde inte hoppa, hade ingen kraft kvar! Haha då är man slut ;) Men jag är nöjd! Fokuserade framförallt på rumpan idag med tex goodmornings och bulgariska utfall. 
Tillbaka till vardagsskrivandet nu Lisa! 
Så när jag kom hem från gymmet åt jag, sen kom Tobias och vi drog iväg till Dressmann o fixade en passande skjorta (köpte en till han i julklapp som var för liten, sen var den skjortan slut i andra storlekar så idag köpte vi en helt ny till honom). Så fort jag kom hem böt jag om till myskläder och placerade mig framför matteboken, som jag nu suttit vid ett tag. Mamma skulle börja med maten så jag tänkte att jag kunde ha en pause så länge o fortsätta sen så nu bloggar jag lite o ska hämta nya krafter till hjärnan inför mer plugg. 
Tjoho för torsdagar, right?
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0