Första skoldagen 2015

 Hello!
Jag kunde somna igår, yeey! Brukar inte kunna göra det dagen innan skolan efter ett lov, framförallt eftersom att man vänt på dygnet men oxå för att man är otaggad och ah, stressad.. jag vet inte.. 
Var inte så trött i morse som jag trodde att jag skulle bli, dock desto tröttare nu ;p Men då kommer jag sova gott inatt! 
 
Fick btw äntligen träffa Moa & Kim ♥ My homies haha
 
 
Fett seriösa bildeer :))) 
 
Anyways.
Efter skolan blev det lite knäppt, jag o Emso skulle ju klippa oss men det blev missförstånd så slutade med att jag klippte mig och hon drog hem efter skolan haha.... Men imorgon antar jag att hon ska klippa sig, då ska jag passa på att köpa hårfärg oxå, för imorgon blire ombré :)))
 
 
Kommer förmodligen inte bli så bra som bilderna haha.. Men förhoppningsvis :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0