Tankspridd

wää. Kollade igenom en blogg jag gillar,hade helt glömt bort den till ny typ så inte läst den på över 5 månader! Sick! Men jag läste igenom allt jag missat nu och shiiet vad djup den är. Blev typ lite deppig nu såhär på kvällen... hmm.. jaja så länge jag vet att mitt liv just nu inte behöver övertänkas så ska de nog gå bra.
Men jag tycker om att vara tankspridd och lite nere ibland, då tar man vara på tiden mer när man är glad! smart va? ;) Nej me sen är det mänskligt att vara ledsen, i vissa fall när jag vill bli lite ledsen kollar jag på en sorglig film och i värsta fall övertänker jag och hittar problem som egentligen inte finns o då blir jag nere i flera dar. 
Är säkert inte ensam om de där men de va kul att dela med sig lite så ni inte tror mitt liv är helt perfekt haha
 
Nu ska jag dricka en smoothie (Dag 2 haah) och gå o umgås med mamma! Hade
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0