Ny rakad, ny duschad o ny bäddat!

Finns det något bättre än att träna (och va ofräsch) till att bada, har hårinpackning, ansiktsmask, raka benen och bli fräsch? och efter badet lägga sig i en nybäddad säng? Tror inte det va!
Fy sjutton vad jag saknat att ha mina "fixar-söndagar", har varit för lat innan helt enkelt, men gud vad värt! Tagga nästa söndag! Haha
Jag har faktiskt aldrig söndagsångest som många har, jag ser söndagen som en "fixar-dag", då man gör sig redo inför en ny vecka med lite hemma-spa, en bra film och något gott, typ fruktsallad eller smoothie! Det är så mysigt, varför ha ångest när man kan göra det bästa utav situationen? :D
 
(bild från i fredags) 
Nu ska jag äta en proteinbar, göra smoothie o kolla film! Hareee
 


Kommentarer
Jennifer s Gidlund ♡

Jag har också fixar söndagar ( och torsdagar ), så skönt! :D

2015-02-02 @ 11:44:31
URL: http://nouw.com/jennifergidlund


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0