Ut med det gamla

 
 
 
 
Guud vad jag verkligen behövt köpa en ny sminkväska! Haha, verkligen när man ser det såhär, hehe
Men jag beställde iaf en ny för ungefär 3 veckor sen och nu har den äntligen kommit! Jag tycker även den färgen jag har nu (beige, brun) är myyyycket snyggare än den rosa så det var ju plus i kanten. Beställde 2 st så jag har en reserv ifall den beiga går sönder eller nåt, samt att det är smitsmart att ha en "ta med" väska, som man alltid har med sig om man reser tex. Jag är jättenöjd, jag älskar den här sminkväskan. Den har handtag, vilket är perfekt när man bär den typ från rummet till badrummet, samt att den har två öppningar, den ena har jag penslar, en minispegel och pincett i och i den andra har jag själva sminket. Löv it!
Perfekt att den kom nu lagom till jag ska till dalarna, så jag slipper ta med den trasiga och skämmas, hehe
 
 
 

 
 
 
 


Kommentarer
Frida

Va fin :)
Tyvärr blir sminkväskor ganska fula efter ett tag. I alla fall blir mina det haha

2015-12-21 @ 17:34:18
URL: http://fridanyburgs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0