Five days before x-mas

 
 
 
 
Hejsan!
Om 5 dagar är det julafton, fem dagar?!
Det har gått så fort den senaste månaden, det är helt sjukt... 
I år kommer jag fira jul med T. Mamma jobbar och vi har inte gjort julen till en så stor grej i familjen så det spelar inte jätte stor roll för mig vad jag gör på julen, har ingen tradition att följa. 
 
Men jag är klar med alla julklappar, vilket är jätte skönt att slippa stressa nu i slutet. Sen imorrn ska jag baka skumtomtefudge, det är faktiskt en tradition jag själv hållt i 3 år i rad nu! Brukar göra en större sats så att man kan ge bort i julklapp och ändå ha lite kvar till sig själv! Sen vill jag hinna träna lite innan julafton, hehe. Man lär ju äta en del!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0