2 dagar sen

Hallå där! Har inte bloggat på 2 dar men har verkligen varit busy! 
I lördags var jag ju i Täby C med Emma & Madde, eller vi drog till Kista Galleria först men blev besvikna på att vi inte hittade något typ så vi drog till TäbyC istället. Köpte en blus, en myströja, 2 bhar, 3par trosor &en Espresso House keepmug! Rätt lite ändå men ska dit på torsdag igen med Tobias så mer shopping då. 
På kvällen tränade jag & Madde, vi körde rygg o shit vad grymt bra det gick. Fokus, energi och kontakt trots att vi endast ätit skräpmat från donken och gått hela dagen, kanon!
Efter passet mötte jag Tobias, han hade en överraskning till mig o det var att vi skulle picnika på en lite speciell plats, nämligen Coop Forums tak. Han hade med sig filtar och matsäck, sååå himla snuttigt ♥
 
 
 


 
______________________________________________________________________________________
 
I går drog jag och tränade med Merve vid 1 tiden, vi körde ett grymt svettigt crossfitpass innan jag duschade och drog till Moa. Vi gjorde tacos och åt chips o dip, kollade på film, spelade monopol och hade det riktigt mysigt. 
 
Hennes söta vovve Sigge ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0