Lite ryggträning

Hejsan! Nu är jag nästan helt återställd efter förkylning och feber men självklart lyckas jag smitta Emma... Flåt ♥
Igår tränade jag otroligt lugnt när jag körde axlar, valde just axlar eftersom de är lugnare än ben som jag tänkte köra, haha. Träningsvärk idag och på det körde ja rygg och biceps! Mest rygg, som vanligt haha..  Men en otroligt skön känsla är det, när man äntligen är tillbaka på gymmet efter typ en veckas vila.. Imorgon blir det ben! :D Finally!
 
Inatt sov jag inte alls bra, somnade typ 11, vaknade 2 och somnade inte förräns vid 4, halv fem.. Och sen upp vid 7 och mot skolan! Nej fy, varit seg hela dagen men det kunde ha varit värre. Hoppas på att få sova bättre inatt. De va lite surt eftersom att de va måndag idag liksom... de är ju redan en jobbig dag haha.. jaja.
 
Har ätit lite kvarg, ska snart äta ägg, men min mage protesterar.. Fått i mig för mycket mjölkprodukter idag känner jag, yoghurt, Chai latte, kvarg, 2 glas mjölk. Skärpning Lisa. Jag vet att jag får typ magknip av för mycket mjölk och ändå utsätter jag mig själv för det, gång på gång... D: Men mjölk liksom, mums..
 
Ska börja lägga ut träningsbilder har jag tänkt på.. Så de inte bara är en massa tråkig text! :)
 
 
Haha chailatte har blivit ett standard och vi räknade lite idag och kom fram till att vi slösat kring 600:- på Espresso House under typ 2 månaders tid...........
 
 
 


Kommentarer
hanna

är det bra med dig ? :D

2014-09-11 @ 17:01:00
URL: http://fitnessinspiration.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0