Min helg

I fredags efter skolan drog jag och Emma till gymmet, duktiga som sjutton! Båda slutade sent och det var fredag, men vi gjorde det och det gick bra! Dock dagen efter gick vi inte så bra haha ;). vi körde ben på fredagen eftersom att vi inte skulle träna alls på lördagen.
Vi hade båda en otrolig träningsvärk i ben och rumpa på lördagen, perfekt eftersom att vi skulle shoppa i Täby c. hela dagen ! haha.... Jaja, vi shoppade mest julklappar men jag införskaffade mig även ett par nya jeans, örhängen och duschkräm. Nu är hälften av julklapparna klara, de känns skönt men får lite ångest för de som är kvar. Har så dålig fantasi.
 
På lördagen efter shoppingen åt vi pizza hos Ems och kollade film, fick skjuts hem sen vid 8, då drog jag vidare till Tobias hehe. Vi gjorde typ inte så mycket, kollade på film men jag somnade efter typ 20 minuter. Så kul sällskap är jag :))
Vi vaknade kring 11-12 idag, då gjorde vi frukost, proteinpannkakor! (Receptet står längre ner). Gott och nyttigt, en bra start på en söndagsmorgon innan gym!
Drog till gymmet vid 4, sprang backintervaller samt tränade mage och axlar.
 
Axelträningen :
Hantellyft åt sidan 4kg 8x3
Axelpress maskin 15kg 8x5
Hantelrotation 8kg 8x3
Hantelrotation med kabelmaskin 7kg 8x3
Militärpress 20kg 8x3
 
Magträning
Plankan 30sek x2
Sidoplankan 30sek x2 på varje sida
Cable twist 6kg 20x2
Benlyft på bänk 20x4
 
 

Efter träningen drog jag hem till Tobias, vi lagade Pasta carbonara till oss och hans familj vid 7 tiden. Efter maten satte vi igång med pluggandet och sen dess har vi faktiskt hållit på. Nu dock har jag lagt av, är nästan klar, har religionsinriktningar att öva in sen är jag klar för kvällen! Bästa känslan typ. Att inte behöva tänka på att man måste plugga dagen därpå (y)
 
Så nu ska jag fortsätta innan vi går och lägger oss!
Godnatt
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0