Min fredag & lördag

Var i skolan i fredags, dagen började med prov... inte så kul.
Efter skolan drog jag hem till Emma, vi kollade på film, dansade hysteriskt i typ 2h till grymma låtar hehe och hade det allmänt kul. Haha och fråga inte varför vi dansade så jävligt, men de var väl kul.. liksom..
Sak samma, till middag där blev det tacos, och som efterrätt blev det chokladpudding, men eftersom att jag och Emma är tråkiga och inte gillar chokladpudding fick vi en annan söt desert av hennes syster! Så otroligt gott!
somnade vid 2 och  vaknar 9?! är skit seg idag, hoppas att ja sover längre imorgon haha. När vi vaknade kände vi hur ont vi hade ni nacken,haha typ träningsvärk sen vi dansade igår och kastade huvudet upp och ner, hehe
Då åt vi frukost och sen blev vi så otrligt sugna på pannkakor så vi gjorde iordning det (med hjälp av hennes syster) typ 2 h senare, hehe. Sjuuukt gott!
Får se om jag går någon promenad sen för att röra lite på mig, annars drar jag till gymmet imorgon :)
Åh juste, imorgon ska vi hämta min säng vi beställt! Ska bli så nice med en större säng! :D 
 
Ja det var väl lite av min helg :) och ikväll ska jag bara ta det lugnt, kanske se något program med mamma på tv sen men annars ska jag bara vila och njuta!
 
 


Kommentarer
angelica bengtsson

åh najs med ny säng :D

2014-03-15 @ 18:12:30
URL: http://nattstad.se/angelicabengtsson
En plats i solen

Lät som en rolig fredag :)

2014-03-15 @ 19:13:41
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se
Henrik Olsson

Jag förstår att du var lite seg idag - sov inte så bra själv i natt!

2014-03-15 @ 20:18:25
URL: http://www.henrikolsson.eu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0