Min brun utan sol lotion!

 
Här är den brun utan sol som jag använder nu, förut använde jag Åhléns egna märke men eftersom att jag tycker den kladdar lite för mycket för min del + att den blev man ganska fläckig av så kände jag att jag behövde införskaffa mig en ny. 
Provade denna och är riktigt nöjd! Den värmer skönt på kroppen efter insmörjning och blir jämnare än någon jag använt tidigare :) Så denna rekomenderar jag!
 
Hade även tänkt prova dessa, spray on och mousse. 
 
 
Jag personligen föredrar att vara brun och brunare än vad jag är just nu, men eftersom att jag knappt har pengar för jag lägger det på annat så kan jag inte sola solarium så ofta som jag vill/behöver. Men ska försöka göra det lite oftare ;) Lite dyrt i längden bara, tyvärr. Men förra året solade jag ungefär 2 gånger i veckan under 2-4 månaders tid. Men då var hade man pengar till det ;) haha
Så nu kör jag på brun utan sol produkter innan jag har den ekonomin + att det går otroligt mycket fortare att bara smörja in sig ;)
 
Vad föredrar ni, light, medium eller dark? :)
 
 


Kommentarer
Sarah

De e riktigt snyggt o va brun :)

2014-03-11 @ 15:20:26
URL: http://CheerSarah.devote.se
Louise

tycker de är snyggt att vara jätte brun :D

2014-03-11 @ 17:12:24
URL: http://liizes.com
classica.blogg.se

tror jag ska testa på medium, har aldrig solat solarium, är inte min grej men skulle vilja testa på något som funkar då jag inte är den som blir så brun under soltimmarna under sommaren, fast den man försöker sola.

2014-03-13 @ 02:27:22
URL: http://classica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0